Tjetër themi, tjetër jemi

radikaletNga Roland Lami

1.Salca e hedhur ne koken e ministres Nikolla nuk eshte mllefi i nje studenteje te deshperuar, por taktika e nje formacioni politik per t’u faktorizuar.

2.Reforma ne arsim nuk eshte shqetesimi i nje organizate studentore apo pedagogesh, por preteksti i nje partie politike per te prezantuar platformen e saj politike ne lidhje me arsimin dhe me gjere.

3.Aktet civile si salca ndaj ministres, vezet ndaj kryeministrit nuk jane reagime ndaj performances se deshtuar te qeverise ne arsim por akte politike ndaj klases politike ne pergjithesi.

4.Akuzat e organizatoreve te ketij formacioni politik ndaj universiteteve private nuk jane perpjekje per te identifikuar problemin e arsimit sot por qellim per te ndertuar doktrinen e tyre politike neser. Dje per komunistet ishin si kategori shenjuese kulaket sot per ta jane aktivitetet private.

5.Statusi pedagog apo studentet nuk eshte tentative per te perfaqesuar shqetesimet e ketij komuniteti qe lidhet ngushtesisht me arsimin por qellim per te prezantuar nje platform shume me te zgjeruar politike neser.

6.Sensibiliteti I oganizatoreve te kesaj levizje politike ndaj tarifave te kripura universitare nuk eshte prokupimi esencal i tyre sa eshte kanalizimi i sensibiliteteve te studenteve ne votues potencial ne zgjedhjet e radhes.

7.Levizja per Universitet eshte thjeshte nje etiketim fals qe synohet ne fazen e pare te krijohet ne ne publik me qellim kapjen e vemendjes se mediave me pas shfrytezimin e tyre qe nen kauzen universitare te shpaloset projekti politik. Nje manover e zgjuar ne kushtet ku ne Shqiperi nese synon te identifikohesh si parti e re politike mundesite per hapesira televizive apo vemendje mediatike jane minimaliste. Duhet mirekuptuar ne kete pike.

8.Aktet te tjera “te forta” pritet nga ky formacion politik nen etiketen Levizje per Universitet pasi jemi futur ne periudhen parazgjedhore dhe si te gjithe formacionet politike ka nevoje te terheq vemendjen e publikut. Kjo force politike me shume se kushdo tjeter e ka kete nevoje pasi i mungojne strukturat partiake, financimet e kripura per te siguruar kohe televizive, personaliteve me kredenicale publike cfare I mbetet vetem veprimi.

9.Aktet zevendesojne idete nisur edhe nga fakti se tipologjia e mbeshtetesve te ketij formacioni politik jane kryesisht te rinje qe me shume i eksiton spektakli sesa mendimi, simbolika e veprimit sesa mendimi ne vetvete, utopia sesa mundesia e realizimit te gjerave.

10.Shkurt, ti etiketojme gjerat siç jane.Nuk kemi te bejme me nje shqetesim te nje grupi studentesh apo pedagogesh qe prokupohen per cilesine e arsimit te larte pasi nese do te ishte keshtu une jam I pari qe I bashkangjitem kesaj levizjeje per te ofruar ide apo argumentat e mija ( sic kam bere bashke me nje grup pedagogesh te titulluar Pakti per Reformizem ) por kemi te bejme thjeshte me nje levizje politike qe perdor arsimin si mjet per qellime te saj politike.

11.Ikni nga statusi fiktiv qe kerkoni t’iu perceptojne te tjeret perkohesisht si: pedagog, student, ish-studente, OJQ etj dhe vendosni statusin qe syoni realisht – drejtues partie, anetare partie, votues te qendrueshem dhe votues potencial tek ketij formacioni. Keshtu jeni ne rregull me veten por ajo qe ka me shume rendesi me njerezit. Pasi, mos kontriboni ne precedente te shemtuar te meparshem ku ish presidenti njekohesisht punonte per te formuar nje formacion politik sot FRD, ish kryetari gjykates se larte njekohesisht punonte per llogari te formaciont politik Aleanca Kuq e Zi pasi mund te keni fatin e tyre politik. Per juve e kam, pasi nuk I ben keq spektrit politike nje ngjyrese e ekstremit te majte sic pretendoni ju se jeni.

REMOTE_ADDR:[]

2 komente në “Tjetër themi, tjetër jemi”

  1. mirel says:

    Ik mer bthq.r. .do presim Reforma nga ju vemje.
    Eshte akt politik direkt i drejtuar ndaj klases ne pushtet. Ndaj pisave te shtetit qe bejne dhe moralistin si puna jote. Si morra qe jeni do levrini ne emer te pushtetit, vemje te ndyra pa shtylle kurrizore. Duheni shklyer nje me nje ju bushtra te peshtira.
    Rregulloni nga nje pune per vete dhe te tjeret e paskan detyre tju binden, dhe ne mendime.

  2. POROSI GJYSHI per kedo:(1)
    Mos..! Nje rrokshe fjale,shpetimtare,
    E vleret keshille,me te nis fjalia;
    Mos genje, mos mashtro,as mos u vono.
    Vath ne veshketo e tj, te bejne mire.,
    Pse…po genjeve,ajodel pa e thene mire,
    Po nashtrove…mashtrimi tendjek pas..
    Po u vonove-gjithnje..mbledh mbetie.
    Dihet, c’te mbjelles do te korresh.
    Pastaj…mendoje mire pasojen:
    Te mos mashtrohesh-meso gjithnje ne jete,
    E, te mos jesh von,planifiko veprimet
    Apo..”te sotmen mos e lere per neser”.
    Te dish; me tej rruget i ke te hapura,
    I ndershme, ballelart ecen perpara.
    Po the,-fjalen e fundit ete paren-gabove.
    Te mires, mos i bjerre me sshkelm-je vrare.
    Ja ket e te tjera porosi te vyera
    Qe sa Nena dhene qumeshtin e saj,
    Pa tjeter,ne jete te qisin faqebardhe..
    Olus mesimeve te shkolle, MOS iu NDAJ.

    Toronto 04 Nentor 2009 – Nga libri:”Ecij ne gjurmet e Tua”.
    Botim 2013-Tirane
    VO.se e lexojme dhe sot, nuk humbim kohe-perkundrazi.
    1- Gjyshi rene si bien trimat me 1913-te:Jano P. Xhoga nderuar me “MIrenjohie”
    Toronto 17-03-2017 Autori Dhimiter Xhoga.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email nuk do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme shënohen *