Tiffany Trump, vajza e presidentit amerikan, duket se nuk do t’ia dijë për koronavirusin.
Ajo është fotografuar në Miami duke festuar 27-vjetorin e lindjes, nën shoqërinë e miqve të shumtë.
Edhe pse i ati u infektua pak ditë më parë me koronavirus, Tiffany është fotografuar pa asnjë masë kundër koronavirusit.
(TemA)
M.. i jati,M.. e bija,M.. ai qe beri t’ane.
gjo e shemtut kjo fytyr gjona e trump
Mire thote Bill Maher, baba vet ka prejardhje nga Orangutangu.
Bo si qeka kjo.,… fix per sallam Top-Hat
Kjo ka genjyer Dylber talibanin se do ja lere nje xhiro. Prandaj daj Dyl sumshqymi ben propagande per trumpin.
Dylbero ??????????
Mero “kolera-covidd19 baasshke) leexojee moor piss se ku e kkaa beeree festenn e bija e TRUMP ; Défilé de bouteilles de champagne, cierges magiques et drapeaux américains étaient au rendez-vous pour les 27 ans de Tiffany Trump. La jeune femme, qui a célébré son anniversaire dimanche 11 octobre, s’est rendue dans plusieurs lieux à Miami pour fêter l’événement.
Accompagnée de huit personnes dont son petit ami Michael Boulos et l’investisseur américain David Einhorn, elle s’est rendue au Komodo pour le dîner. Une source a par ailleurs déclaré à Page Six : «Elle s’était assise dans la salle à manger principale et personne ne l’a reconnue.» Vers 22 heures, le groupe d’amis a poursuivi la soirée dans le restaurant Kiki on the River
Kjo qenka lope e races Trump
Katunaret shqiptar I qajne hallin goces Trumpit si feston ditelindjen. Keto te temes kujtojne se po na japin lajm, jashte realitetit komplet. Nuk shohim traun ne syte tone, varferi extreme, shoqeri dhe demokraci jo normal, po shkojme ne zgjedhje si mos me keq. Ju I qani hallin kaloresit qe I varen kembet.