Autogoli - Gazetari i RAI pranon gabimin: publikon përgjigjet e Agaçit tre ditë pas emisionit ku pretendonte se ai nuk ishte përgjigjur

23 Prill 2024, 22:18Politika TEMA

Autogoli - Gazetari i RAI pranon gabimin: publikon përgjigjet e

Tre ditë pasi pretendoi në emisionin e tij se Sekretari i Përgjithshëm i Këshillit të Ministrave, Engjëll Agaçi, nuk i ishte përgjigjur kërkesave të tij për të folur, gazetari i RAI, Giorgio Mottola, ka vendosur të pranojë publikisht gabimin e tij.

Kështu, RAI ka publikuar të plotë letrën e Agaçit, ku ky i fundit i përgjigjet me shkrim pyetjeve të gazetarit. Letra mban datën 5 prill dhe duket qartë se Agaçi i ka dhënë përgjigje çdo pretendimi të gazetarit, përgjigje që çuditërisht, ai nuk i pasqyroi në emisionin e tij në RAI 3.

Pyetja që lind është pse gazetari i publikoi sot përgjigjet dhe jo kur bëri emisionin ku
thoshte se Agaçi nuk ishte përgjigjur?

Përse gazetari gënjeu publikisht tre ditë më parë?

A është frika nga gjyqi arsyeja pse publikoi sot përgjigjen e Agaçit që po vetë gazetari pretendonte se nuk ekzistonte?

16 Komente

  1. k
    kurioz

    Sa do ta kete paguar Berisha kete?

    1. b
      ben.

      Mire me gazetarin , kameramanin, shoferin e furgonit e zgjidhi rilindja. Po me 2 prokuroret e antimafjas me te rendesishem te italise qe e thane qarte paster me ze e me figure se qeveria shqiptare eshte bande kriminale dhe ortake e mafies shqiptare, si do ja beje rilindja???? Pse nuk hedh ne gjyq keta te 2????? Ore ky SPAK e pa emisionin , i pa , i degjoi ca thane prokuroret antimafie italine?????

      1. ?
        ?¿

        ben. Ty t thane? N vesh, apo ku?

        1. p
          pilo Lala

          SPAKu eshte Institucion, ka njerez qe dine te kuptojne shpifjen nga e verteta, peshq si puna jote shkojne mbas grepit. Nje gazetar qe genjen kaq hapur, i trembur per vdekje per ate qe beri, nuk eshte i besueshem me per asgje. Edi Rama nuk atakohet kot, por ai gazetari do hetohet kush qendron mbas kesaj

        2. R
          Rroftë SPAK-u se na griu Rilindja

          Berisha ka paguar DASH-in që tha jemi vend i korrupsionit Transparency international e pagoi Berisha që tha jemi vendi me i korruptuar në Europë Edhe Nicola Gratierin ish prokurorin e përgjithshëm të Italisë e pagoi Berisha kur tha mafia shqiptare ka shtetin shqiptar pas prandaj është shumë e forte

        3. m
          mirel

          Parate e Syripust.tv nuk ben pune kete radhe…

          1. K
            Koli

            Futni Salen dhe Liken brenda,te mos na marrin ne kembe Bota.Gjithe jeten keta Kerrma bashke me Lulken vetem Shajne dhe Vjellin vrer per Shqiprine dhe Shqiptaret.Edhe Artikulli ne gazete dhe Dokumentari ishte sikur ta kishte bo Kuli ose Sala.Rrasini ne Burg Kurvat:Cfare bene per Belerin me Greqine,po e bojne me Kurvat e Italise tani.RAI 3 ka qene Stacioni kryesor i Te Majteve ne Itali,nuk kuptoj si te Majtet ne Itali po Bashkepunojne me te Djathtet Non Grata te Shqipnise.Nuk e kuptoj ku do dali ky Muhabet.

            1. N
              Non grata

              Sa e ka paguar non grata kete makaronaxhi ? .

              1. v
                vezhguesi

                Kjo eshte nje shuplake tjeter per mender opoziten qe u perpoq qe ta perdorte kete ngjarje kunder Rames. Sa i perket disa komentuesve ketu tek TEMA qe i mbajten ison opozites, ata nuk llogariten fare, pasi jane thjeshte idjote te verber qe nuk arrijne te shikojne dot permes perdes qe i ka hedhur Salih non-grata me Like Spijunin.

                1. D
                  Durrsaku

                  Pse se poston ku eshte përgjigja e Rai? Ja ta shkruaj une qe ta marresh vesh, o i shitur. "Report ha inviato a tutti i soggetti menzionati nel corso dell'inchiesta una formale richiesta di intervista. Sia Edi Rama che Enjell Agaci hanno rifiutato di fornire il proprio punto di vista sui fatti narrati davanti alle nostre telecamere. Inoltre, solo dopo molti solleciti, l'avvocato Agaci ha inviato una risposta alle nostre domande, limitandosi laconicamente a confermare le informazioni in nostro possesso." E kuptove? Thjesht ka konfirmuar ate qe Rai ka thënë.

                  1. V
                    Vari-leshte

                    I thone nje fjale nuk shtepi pa hale , po per fat te keq ketu tek ne sipas numrit te popullsise ndodhet nje hale shume e madhe e per fat te keq ne pronesi te krye hales te vetquajtur kryetar i opozites Zen Salmut Ram kak Berisha me nje tufe gazekare si Cim mut peka Shkullaku , Bled Kaka , Sejamuti i Ydhit apo Tan Hoxha me bluzde foto te babajt biollogjik Salmutit .

                    1. M
                      Mullari me m....

                      Po i shkruan vete Rama me 20 kompjutera perpara keto propaganda idioteske ku kapen me fijet e barit po jo qe jane te zotet e mullarit qe po behet byk ....

                      1. M
                        Maks

                        Ky agaci mund te jet qenbirqeni por kesaj radhe ndonji 100 mijshe euro do ja marr Rai t dhe ky gazetari ti pritet licanca nga Rai dhe te paguaj gjoben

                        1. L
                          Latif Dreqi

                          Ka pasur nje tentative per telefonate, por Rai3 nuk eshte Bollino apo Sokol doraci...Ai o Sali Brrisha o budallenj, Rai3 permes nje gazetari te vertete dhe i pagum ka familja krenare, kriminale ne e dhime Brrisha,i çorri masken Ripjelljes dhe qeverise hajdute ne pushtet.

                          1. R
                            Rroftë SPAK-u se na griu Rilindja

                            Si genjeni aq hapur?? Motola nuk ka thënë asgjë por drejtuesi i report Thotë që me shkrim Agaci ka pranuar që ka qenë avokat i disa trafikantëve dhe ka punuar per marrëveshje penale me Italinë kaq Per generalin e financës me toka ne Vlorë asnjë fjalë

                            1. A
                              Asd

                              Ne Shqiperi ka krisma sa te duash, por armet nuk i gjen gjekundi. E gjithe politika eshte llumhane.

                              Lini një Përgjigje